Blog tworzony z pasją

17:31:00

Chocolissimo w Dzień Chłopaka!





Hej kochani!
Niestety kończą się luźne dni,wakacje dla studentów i powoli trzeba zacząć wracać do rzeczywistości. Ale spokojnie! Zostały 2 dni,trzeba je jakoś wykorzystać :)
Jak widać,w tytule,wczoraj był Dzień Chłopaka. Związku z tym,zrobiłam mojemu ukochanemu miły prezent! A o czym faceci najczęściej marzą i gadają? O samochodach! A zwłaszcza o BMW :P To  mój ukochany właśnie taki prezent dostał,zobaczcie:
Haha jest to czekoladowe BMW z3! Z przewiązaną wstążką z napisem " Dla Najlepszego Chłopaka" :) Gdzie taki rzeczy robią? Jest to firma Chocolissimo! Zajmują się oni przeróżnymi prezentami z czekolady dla każdego! Warto zajrzeć na stronę http://chocolissimo.pl/ !!  Uważam że jest to świetny pomysł na prezent! Coś kreatywnego i na pewno zapamiętywalnego,można sprawić komuś zaskakującą niespodziankę :D Zamówienia składa się internetowo,a o stanie zamówienia informują mailowo :)
Bardzo polecam,zwłaszcza jeśli czasami mamy problem z wyborem drobnego prezentu! A jaką mają pyszna czekoladę...Warto!
Oczywiście Ten Dzień nie mógł zacząć się bez kawy,a do kawy,ciasto bezowe...W Green Cafe Nero oraz w Tchibo ciasto bezowe jest warte spróbowania :P Od czasu do czasu można,nawet na diecie! ;) A ja na diecie i ćwiczeniach jestem i podzielę się z Wami w kolejnych postach jak schudłam parę kilogramów i co ćwiczę :)
Mam nadzieję że będziecie mieli udany weekend! Na koniec oczywiście parę zdjęć:

Do zobaczenia w kolejnych postach :)
Justa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 JustineSikora , Blogger