Blog tworzony z pasją

19:58:00

Koncert Michała Szpaka !!



 
Witam Was!

Miniony weekend spędziłam bardzo owocnie! :) Odbyły się moje pierwsze zajęcia z aktorstwa i jestem bardzo bardzo zadowolona z ich przebiegu! Zajęcia są takie jak sobie wymarzyłam,choreografia,dykcja,improwizacja! Mogę powiedzieć że dużo uczę się o samej sobie :) Kiedyś opiszę jak wyglądają takie zajęcia,bo dzisiaj nie o tym chcę napisać :)
W niedzielę 9 października poszłam,od bardzo dawna,na koncert! Koncert nie byle jaki,bo mojego nowego ulubionego wykonawcy Michała Szpaka! Miałam miejsca GOLDEN CIRCLE czyli przy samej scenie,w biegu udało mi się być w drugim rzędzie :)

Moje uwielbienie do jego osoby zaczęło się od eliminacji do Eurowizji. Przyznam szczerze,że wcześniej byłam negatywnie do niego nastawiona,bo wiadomo,każdy mówił że Michał to "baba","dziwak" a nawet mówili gorzej...i wtedy nawet nie przyszło mi do głowy, żeby posłuchać jego piosenek lub wywiadów.
Totalnie mnie w tym roku "oczarował". Nie tylko mnie bo i moją mamę również i wiele wiele innych kobiet! :) Kiedy usłyszałam jego piosenki i to jak śpiewa na żywo ... zamurowało mnie!
Ten chłopak ma tak nieziemski wokal,że często na koncercie łapałam się za głowę z podziwu! I wiecie co? Na żywo śpiewa jeszcze lepiej niż na płycie! A to przecież jest niesamowite! No bo spójrzcie na większość bardzo ZNANYCH artystów jak radzą sobie na LIVE..Michał ich wszystkich bije na głowę :) i nie tylko wokalem ale również skromnością, którą zauważyłam na wszelkich wywiadach czy właśnie na tym koncercie :)
Na występie było mnóstwo energii! Zaśpiewał wszystkie swoje piosenki z płyty + covery. Przy niektórych utworach , akustycznie z publiką :) Na scenie pojawiła się jego siostra Marlena w piosence "Bo zycie takie jest". Jej operowy głos sprawił ciarki po mym ciele!
Podczas koncertu Michał odebrał swoją platynową płytę więc wielkie gratulacje!
Sam koncert trwał około 1h-30 min :) Kiedy już się skończył,nie mogłam odrazu pójść do domu...wraz z innymi fanami,czekaliśmy na niego przy bramkach iii po kilkunastu minutach pojawił się! Udzielał wywiadów a następnie rozdawał autografy! Niestety,zdjęcia nie udało się zrobić,nie pozwolono mu. Ale autograf mam! Będe miała piękną pamiątkę bo taki koncert zapamiętam na zawsze i mam nadzieję że uda mi się kiedyś znowu pójść!Dawno się tak świetnie nie bawiłam! Na koniec wspomnę że na koncert na Torwar przyjechały osoby z Niemiec,Kanady,Anglii czy nawet Hiszpanii. To można chyba powiedzieć że Michał ma szansę na podbicie rynku zagranicznego! Eurowizja na prawdę bardzo dużo mu pomogła i z całego serca mu kibicuję! :)
Teraz czas na zdjęcia! :
Autograf



  


Siostra Michała również dała mi autograf :)

Pozdrawiam Was!
Do zobaczenia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 JustineSikora , Blogger